Wednesday, 12 October 2011

Majlis Konvo 2011










Assalamualaikum... Ada x yang rindu saya???? http://www.emocutez.comMacam x nampak pon. Walaupun saya x ada yang rindu tapi saya rindu nak menulis blog ni.http://www.emocutez.com Memang dah berkurun lama saya x aktif. Almaklumlah kemalasan sedang melanda.. Jangan ikut taw.... x nak.. x nak.. x suka..


Dah konvo dah..
Alhamdulillah.. baru2 ni tanggal 5 Oktober 2011 saya telah sah sebagai Mahasiswa Pendidikan Awal Kanak-Kanak Universiti Malaya. Sebenarnya saya x sangka akhirnya saya berjaya juga pegang segulung skrol (UM bagi skrol taw). Sebelum ni masa kecik2 saya selalu fikir, " layak ke aku masuk U?" Alhamdulillah saya memang layak. http://www.emocutez.com Saya bukan nak gah tapi saya nak kongsi betapa saya hepi pada hari tu. Bukan saya aje taw!! Kawan2 saya pun memang ceria sangat.




Bukan senang nak belajar dan berjaya tapi bukan alasan untuk tidak mahu berjaya. Kata2 ni ikhlas dari saya sebab bila kita sendiri yang rasai nikmat berjaya, Wahhhhh !!! http://www.emocutez.com Betapa seronoknya sampaikan saya hanya boleh jerit macam tu. 1 kepuasan yg sangat hebat sbb kita usaha sendiri dan bkn tipu2... ( tiru exam)http://www.emocutez.com
Buat adik2 yang masih lagi belajar, berusahalah.. sebab kita x tahu apa hadiah yang kita bakal dapat melalui usaha. Jangan lupa juga berdoa kepada Allah sebab apa yang ada sekarang ni pinjaman semata-mata. Jadi kita try minta kat Allah, harap2 Allah nak bagi pinjam kat kita. Amin..


Kalau nak tahu, semalam baru aje hantar jubah konvo kat UM. Pagi ni baru sampai kat rumah. Lega dah setel 1 bahagian, tinggal nak isi borang posting. harap sangat dapat posting cepat2... http://www.emocutez.com Tolong doakan saya ye??? Terima kasih kepada yang sudi doakan....


Setakat ni coretan yang tak tahu hujung dan pangkal... yang penting motifnya ' I'M HAPPY COZ I'M GRADUATE' Wassalam http://www.emocutez.com

9 teguran:

محمد حذوان بن حميدان said...

Tahniah..moga mnjadi guru yg sntiasa mndidik ank bgsa dgn pnuh dedikasi dan ikhlas.. (^_^)

sue perbs.. said...

wah rmainye blogger konvo.. tahniah ye

aleen aiden said...

woahhh,dlu alin pon dapat pendidikan awal kanak2 jugak tp alin xpegi.huuu.taniah dah grad...heee :)

Princess Hippiey said...

trima ksih sume... sonok blaja pend awl knk2 ni

Elie Lily said...

congratulation! :)

Anonymous said...

princess hippiey....i rindu u lar...hahhaha

echah_zori said...

adah..ore yg komen kt atas 2..jgn terkejut ek..hehe

Juliet_iRa~" said...

tahniah!!

lepas ni bakal cikgu pra sekolah la?

ke amik lain?

NoorGie said...

DTC..teringat saat2 konvokesyen Bed TESL.. Class of 2000....2001 DTC terbakar..alhamdulillah..dapat di restore balik seperti sediakala....macam tak bermakna konvokesyen tanpa DTC

Post a Comment