Saturday 19 March 2011

Contest di Blog

Assalamualaikum.. http://www.emocutez.com


Saya baru aje tengok2, ziarah2 blog org. Saya tengok org buat contest. Konfius saya http://www.emocutez.com, knp buat contest? Saya nak join contest tp x taw la knp sy x join. Tapi saya mcm nak tau kelebihan contest ni kat tuan punya blog dan kat yg join. (opkos dt hadiah). Mesti org kata aku kolot sbb lambat tahu perkembangan. Tapi kan bagus  kalau ada yang sudi cerita  kat saya. Saya suka. Kalau nak kutuk pun kena la terima, nak buat macam mana. http://www.emocutez.com


Adeh.. Nak join la contest tapi x tau la. Saya x sure apa yang halang saya join. Saya mmg baru sangat main blog dan jarang nak buka blog ni. Tapi bila tengok orang buat contest mcm minat. Kena kumpul semangat.


Harap ada yang sudi cerita. Kawan kat sekeliling saya pun x taw. Kami x terdedah dgn dunia blog walaupun dah tua. Keh Keh keh..


Sekian ------- http://www.emocutez.com





2 teguran:

Fieda said...

saya join contest sbb yg pertama opkos la sbb suka2 je dan kalau ada rezeki dpt la hadiah tu..lagipun sy rasa sejak sy join ga dan contest ni sy dpt lgi ramai kwn dan x rasa sunyi langsung kerana tiap2 ari sy akan updated blog contest ni..berbanding dgn blog personal sy jarang updated jdi jrg la ada pembaca yg masuk..cubalah test dan mgkn anda akan rasa seronok..

Princess Hippiey said...

sy nak... tp nak cari kwn yg nak di tag.. nak join

Post a Comment