Thursday 24 March 2011

Sedihnya saya

Assalamualaikum... http://www.emocutez.com


Saya nak kongsi kisah saya. Saya tengah sedih ni. Makan char kuey teow pon x senyum.http://www.emocutez.com Td kawan saya cakap senior kami x dapat posting. Rasa macam ada batu atas kepala. Sebab tu lah saya rasa sebak semacam aje petang td. Rupanya dapat bad news. Orang mesti hairan kenapa sedih sangat? Saya sedih sebab saya pun akan jadi cikgu. Tapi bila dapat tahu senior memang dapat berita x dapat posting sebab dah penuh, mesti saya rasa sedih. Semester ni semester saya yang last. Saya ambil bidang pendidikan, tapi x tau nak minta mana. Betul ke cikgu dah ada lambakan? Kalau macam tu bagi peluang dekat lepasan PENDIDIKAN PURE ajelah.http://www.emocutez.com Xperlu bagi peluang kat orang lain. Kami x dapat jadi akauntan, kami x dapat jadi lawyer, kami hanya terhad kepada bidang ni. Tolong jangan kacau 'kawasan' kami.


Air mata sedih n geram


Memang saya down giler bila tahu pasal ni. Memang xde mood nak buat kerja. Sepatutnya saya siapkan surat yang penting untuk program persatuan saya. tapi, entahlah, mood dah terbang ke mana.http://www.emocutez.com Kosong~~~ Dah x boleh senyum dah... Haa nanti cepatlah bertambah kedut. Sekarang ni kena pikir apa nak buat ni. kena prepare untuk masa depan lah. Xnak jadi penganggur terhormat. X bangga langsung. Kena kreatif.. Kalau setakat belajar tinggi tapi kerja dapat seciput, x perlu masuk U. Buat habis duit aje n habis masa. Saya cuma harap rezeki saya n kawan saya murah. Ya Allah, dengarlah rintihan hati saya, kawan2 dan senior saya.


Saya kena lawan & topup semangat saya. Tadi pandai saya nasihatkan kawan saya, " kita x nampak apa masa hadapan. Kita kena usaha dan buat terbaik sekarang." Tapi sebenarnya saya pun x kuat. Xpe sekurang2nya kurang orang yang down. Dapat pahala, murah rezeki.

2 teguran:

Adlina said...

kta sama2 doa spy kta dimurahkn rezeki & smoga Allah permudahkan dpt kerja...

Princess Hippiey said...

amin... Allah sayang hamba yang ingat Dia

Post a Comment